گروهای فامیلی در شبکه مجازی معمولاً به انتشار مطالب فانتزی اختصاص دارد؛ اما یک گروه هم هست که به کار خیر و خدمات اجتماعی می‌پردازد. جدیدترین کارش نیز ارسال نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم در آستانه بازگشایی مدارس است.

امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی از جمله فرماندهان دفاع مقدس است که در روزهای خطیر محاصره شهرآبادان، در کنار آیت الله حاج شیخ غلامحسین جمی حضور داشته و دشواری های آن روزها را از نزدیک شاهد بوده است.

در عاشورا زنان، درست در قلب ماجرا حضور دارند؛ به مردان‌شان برای جنگیدن در رکاب حسین(ع) قوت قلب می‌بخشند. بر داغ عزیزان‌شان، عزتمندانه صبوری می‌کنند و در رنج و محنت اسارت، استوارانه روشنگری می‌کنند و نهضت را به ثمر می‌نشانند.

فاطمه رحیماویان عکاس خبرگزاری فارس در اهواز، در شرایط خطرناک حمله تروریستی در اهواز، مشغول ثبت این جنایت تروریست‌هاست.

این تصاویر گواه اخلاص و خالی بودن دست مجاهدانی است که در راه جهاد برای خدا به فرمان حضرت روح الله(ره) لبیک گفتند و پا در میدان خون و آتش گذاشتند.

دود اسپندی که از سر کوچه نمایان است و دری که برای خوشامدگویی به آن‌ها باز شده، قند در دلشان آب می‌کند. اینجا گروهی از بزرگ‌ترهای خوش‌ذوق و عاشق، اولین هیئت ویژه کودکان را برپاکرده‌اند؛ هیئتی که مداح و مستمع و خادم‌هایش، کودکان زیر سن دبستان هستند.

توده عظیمی از زباله های پلاستیکی که در آب های اقیانوس آرام سرگردان است، به نسبت زمان کشف آن درسال 1972 رشد کرده و اکنون به دو برابر مساحت تگزاس رسیده است و بین کالیفرنیا و هاوایی قرار دارد.

رسانه‌های ضداسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا مراسم عزاداری سیدالشهدا را کمرنگ کنند اما خیل عزاداران امسال نشان داد که در رسیدن به این هدفشان هم ناکام ماندند.

برخی از کاربران با انتشار فیلمی مدعی پخش غذای نذری توسط رئیس‌جمهور ایالات متحده شدند.

درست به خانه کلنگی‌اش می ماند؛ قدمت و اصالت را باهم دارد. پا در اینجا در خانه ساده مادر شهیدان «محسن و مجید حسنی» بوی غریب صمیمانه‌ای پیچیده که راز آن مثل شیخک و دانه‌های تسبیح در دستان گره‌گشای صاحبخانه جا خوش کرده.

می گوید:«امام حسین(ع) دریای کرم است. سیدالشهدا را باید با قلبت بخواهی. اگه ارباب بخواد خودش تو را می‌برد. حتی اگر دائم‌الخمر باشی و یک‌بار از ته وجودت صدایش بزنی. باور کنید اجابت می‌کند. من را اجابت کرد. منِ دائم الخمرعربده کشِ مفسد فی الارض را.»

دکتر «محمد حسن مهدی پور» پزشک عمومی است اما بعد از ۱۳ سال مطب داری، به این نتیجه رسید که بهتر است شغل و عشقش را با هم یک کاسه کند. حالا ۱۲ سال است که پای منبر و روضه می‌رود. اما علاوه بردل عاشقش، مطب را نیز دریک کیف دستی جا می‌کند و به مراسم می‌برد تا مراقب سلامت روضه خوان و مستمعان باشد.

دلت نمی‌لرزد؟ دلت می‌آید که نلرزد؟ رخت سیاه که بر کوچه می‌کشند دلت عزا نمی‌شود؟ فرونمی‌ریزد، ویران نمی‌شود؟ می‌بینی قامت سیاه کوچه را؟ دلت می‌فهمد حال کوچه را؟

هر روز به تعداد دلال‌هایی که در حوالی میدان فردوسی قدم می‌زنند اضافه می‌شود. اما سؤال اینجاست که این دلال‌ها، ارز را از کجا می‌آورند؟ برای دریافت پاسخ این سؤال سری به میدان فردوسی زده‌ایم.

افشاگری‌های سعید کنگرانی علیه سینمای دوران طاغوت باعث شد که سینماگران تشییع او را بایکوت کنند.

بیایید مشکلات سیستان را بعد از خشک شدن تالاب هامون بشماریم: خشکسالی، طوفان، بیکاری، بیماری، مهاجرت، فقر، نابودی طبیعت، اعتیاد

دست خودت نیست. چشم‌هایت روی جمله‌های فراخوان تشییع پیکر شهید 16 ساله سر می‌خورد. کلمه‌ها یک‌به‌یک از پیش نظرت گذر می‌کنند. کمی روی جمله بعد از 37 سال دل‌دل می‌کنی و خط آخر این دعوت‌نامه تیر خلاص می‌شود و به بغض فروخورده‌ات ترک می‌اندازد. آنجا که نوشته فدایی قاسم بن حسن(ع) و علی‌اکبر حسین(ع).

سرگرد با یک کلاشینکف داخل سنگر شد. بعد از چند دقیقه با شلیک یک گلوله دست خود را زخمی کرد و بعد بیرون آمد و به یکی از سربازان گفت «با فرماندهی تماس بگیر و بگو که سرگرد صباح زخمی شده و باید به پشت جبهه منتقل شود.»

در روستای «عزآباد» یزد وقف نامه‌ای وجود دارد که واقف آن بخشی از اراضی خودش را برای صرف طعمه‌ی سگ کور وقف کرده است.

توهین یکی از اعضای شورای شهر نیشابور به عزاداران حسینی واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

به تازگی فیلمی از سوختن ده‌ها کبوتر در یکی از مراسم‌های عزاداری منتشر شده که واکنش‌هایی را درپی داشته است، اما اصل ماجرا چیست؟

در میان قراردادهایی که توسط شهرداری تهران در یک سالِ گذشته منعقد شده است برخی از قراردادها نکات مبهمی دارند و اتفاقاً قراردادهایی که دارای نکات مبهم هستند از طریق ترک تشریفات و یا مناقصه محدود منعقد شده‌اند.

بار دیگر برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در اقدامی هماهنگ شایعه ای را علیه امام جمعه مشهد منتشر کردند.

نابینا به دنیا آمده باشی،براثر تصادف دچار ضایعه نخاعی هم شده باشی و سمت راست بدنت به سختی دراختیارت باشد. اما خودت را موظف بدانی هزینه های درمانت را تامین کنی؛علاوه برآن به فکر آدم هایی باشی که به کمک تو نیازدارند

چندی پیش بنرهای یک هیات که حاوی شعارهایی به سبک نوحه‌های قدیمی بود، توسط افراد ناشناس جمع شده بود.

آیرونساید روز 23 بهمن یعنی 10 روز قبل از کودتا 3 اسفند، نقشه کامل آن را در اختیار رضاخان قرار داد و از خواست که شدیداً رفتار نظامیان عامل کودتا (قزاق‌ها) را تحت‌نظر داشته باشد تا اقدامی خلاف برنامه کودتا انجام ندهند.

امام حسین(ع) دو سال قبل از واقعه عاشورا، بزرگان جهان اسلام را در سرزمین منا جمع کرده و نکاتی را برای آنها بیان می‌کنند. ایشان حضار را سوگند می‌دهند که پس از بازگشت به سرزمین‌های خود، این حرف‌ها را برای مردم نقل کنند.

ادلب این روزها به نقطه کانونی محور مقاومت و نقطه مقابل آن یعنی آمریکا، ترکیه و برخی کشورهای عربی تبدیل شده است. اما چرا ادلب مهم است؟

دختر افغان در ایران مددجو بود و روحش زخمی اتفاقات تلخ زندگی اما حالا مددکار است و سرش پر از سوداهای دوست‌داشتنی. سودای با سواد کردن زنان حاشیه‌نشین ، سودای محقق کردن رؤیاهای کودکانه بچه‌های معصومی که کودکی کردن را بلد نیستند. «مریم حکیمی» در 21 سالگی بدون دریافت دستمزد، معلم نیازمندان شده است.

درحالی اخباری از ممنوع‌الفعالیت شدن ۲ مداح یزدی در فضای مجازی منتشر شده که آن‌ها در هیأت دیگری در همین شهر در حال نوحه‌سرایی هستند.

آخرین اخبار دیگر رسانه ها