حضور انبوه مردم برای فروش ارز در میدان فردوسی، دایی بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا شد، فکر و ذکر بولتون، ایران است، دوستان اصلاح طلب را همراه دولت می دانم و اعلام خروج آمریکا از عهدنامه مودت تأثیری بر روند رسیدگی دیوان در شکایت اخیر ایران ندارد پربحث‌ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل، حضور انبوه مردم برای فروش ارز در میدان فردوسی، اجتماع ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان و بولتون: دنبال یافتن نفت جایگزین برای مشتری‌های ایران هستیم پربیننده‌ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

وزیر کشور گفت: اعتدال به معنای بی طرفی نیست بلکه اعتدال به معنای روش و شیوه و انتخاب افرادی است که با گرایش های مختلف سیاسی و تخصص‌های متفاوت بتوانند حد وسط امور را پیش ببرند لذا ما از افراط‌گری و انفعال پرهیز داریم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان از بخش های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم گفت: مدیرانی که اهل کار کردن و هدایت کشور به سمت پیشرفت نیستند، مرتب یا آیه یاس می‌خوانند یا ناکارآمدی خود را توجیه می‌کنند.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با انتقاداتی که نسبت به کابینه و دولت داشته‌اند دولت را بیمه کرده‌اند، گفت: هر نیروی منتقد یک بیمه کننده آن سیستم نیز هست و از این بابت رئیس‌جمهور باید از اصلاحات تشکر می‌کردند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سیزدهم مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کرد، گفت:‌حمایت باید دوطرفه باشد، نمی‌توان فقط یکطرفه از دولت حمایت کرد.

شش عضو حزب اراده ملت ایران به دلیل انتقاد از عملکرد دبیرکل این حزب استعفا کردند.

عضو ارشد حزب اعتمادملّی در واکنش به این اظهارات رئیس‌جمهور که اصلاح‌طلبان مجلس در حمایت مورد انتظار او از دولت، کم گذاشته‌اند گفت: اگر آقای روحانی چنین حرفی گفته، احتمالاً شوخی کرده است.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: مقرر شد از تعدد و تنوع اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های مختلف که بعضاً با هم متفاوت هستند و مردم را در تصمیم‌گیری دچار اشکال می‌کنند ، جلوگیری به عمل آید.

در ایام سی و هفتمین سالروز شهادت شهید سرلشکر ولی الله فلاحی رئیس اسبق ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، همسر این شهید بزرگوار دلنوشته ای منتشر کرد.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه پيوستن به « FATF» تبعات خطرناكي به دنبال دارد، گفت: مجلس بايد هوشيار باشد و دقت كند و اين را تصويب نكند، اگر هم تصويب كند من مطمئنم شوراي نگهبان آن را رد خواهد كرد.

تشکیل کارگروهی برای هماهنگی بیشتر جریان اصلاحات و دولت از مباحث مطرح شده در جلسه دیروز روحانی با اصلاح‌طلبان بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان که با حضور رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است، شرکت کرد.

رئیس جمهور، حفظ و ارتقای امید و اعتماد عمومی را عمده ترین وظیفه پیش روی دولت و دلسوزان کشور دانست و تاکید کرد: دولت و همه جناح های سیاسی و نهادها و بخش های مختلف نظام و کشور، باید حفظ و ارتقای امید و اعتماد عمومی را به عنوان مهم ترین سرمایه کشور و نظام، اصلی ترین مساله خود بدانند.

قائم‌ مقام حزب اعتماد ملی از نخستین جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در جمعه هفته آینده خبر داد.

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: برجام، دادگاه لاهه، مسائل امنیتی و تعامل احزاب محور گفت‌وگوی اصلاح طلبان با رئیس جمهور بود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تربیت مدرس دانشجویان را به ازدواج در زمان دانشجویی تشویق کرد و گفت: امیدواریم در زمان دانش‌آموختگی در عین‌حال که در تحصیل موفق بوده‌اید بتوانید در این عرصه نیز اقدام کنید.

رییس بسیج اساتید تهران بزرگ، طی حکمی معاونین سیاسی و پژوهشی خود را منصوب کرد.

جمالی نژاد معاون جدید وزیر کشور در نخستین سفر استانی خود، اقدامات کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه را بررسی می کند.

جمالی نژاد معاون جدید وزیر کشور در نخستین سفر استانی خود، اقدامات کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه را بررسی می کند.

فراکسیون حقوق بشر مجلس طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت آمریکا، خواستار برگزاری همایشی جهت محکومیت اقدامات سعودی‌ها در راستای حمایت از ملت مظلوم یمن شدند.

معاون امنيتي و انتظامي وزارت کشور در اجلاس ساليانه كميته اجرائي كميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان موسوم به اكسكام شرکت کرد.

بر اساس اعلام ستاد نماز جمعه تهران، رئیس پلیس‌های تخصصی فرماندهی تهران بزرگ در مراسم نماز جمعه تهران پاسخگوی نمازگزاران خواهند بود.

هم زمان با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی؛ ثبت نام سراسری خادمین حسینی ویژه دانشجویان فعال رسانه‌ای از نهم تا چهاردهم مهرماه جاری در پایگاه اینترنتی سازمان بسیج دانشجویی آغاز شده است.

جلسه علنی و غیرعلنی امروز خانه ملت با حواشی و فراز و نشیب‌هایی همراه بود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کالاهای اساسی مثل روغن، برنج، مرغ و لبنیات نباید متاثر از نرخ ارز می‌شد. قیمت یکسری محصولات مانند گوجه فرنگی و سیب زمینی که متاثر از قیمت بازار بود، کاهش قیمت ارز قطعا روی قیمت آن‌ها تاثیر دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امیدواریم امسال هم بتوانیم یک نشست در دانشگاه در خدمت آقای رئیس‌‌‌جمهور باشیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: سردیس هخامنشی به تخت جمشید بازگردانده خواهد شد.

آخرین اخبار سیاسی